melody-museum

个人喜欢的音乐收藏馆~
Where The Light Is: John Mayer Live In Los Angeles John Mayer
The Heart Of Life - John Mayer

Innilien:

存档灵魂:

The Heart Of Life
相信生活是美好的

 

【歌词】

 

I hate to see you cry
Lying there in that position
There's things you need to hear
So turn off your tears
And listen
我讨厌看见你哭泣,
一蹶不振自顾自怜。
有些话我要告诉你,
所以拭干你的泪水,
用心聆听。

Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
No it won't all go the way it should
But I know the heart of life is good
痛苦只会把你的内心击溃,
爱却能扭转乾坤,
生活不会一帆风顺尽如人意,
但是我相信生活是美好的。

You know, it's nothing new
Bad news never had good timing
But then, the circle of your friends
Will defend the silver lining
你知道, 这没什么可大惊小怪的,
坏消息总是不期而至,
但此刻, 有你的朋友们在你身边,
会帮你找回勇气找到希望。

Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
No it won’t all go the way it should
But I know the heart of life is good
痛苦只会把你的内心击溃,
爱却能扭转乾坤,
生活不会一帆风顺尽如人意,
但是我相信生活是美好的。

Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
No it won't all go the way it should
But I know the heart of life is good
痛苦只会把你的内心击溃,
爱却能扭转乾坤,
生活不会一帆风顺尽如人意,
但是我相信生活是美好的。

I know it's good
我相信生活是美好的。


评论

热度(69)

© melody-museum | Powered by LOFTER