melody-museum

个人喜欢的音乐收藏馆~
Almost Lover A Fine Frenzy
Almost Lover (Album Version) - A Fine Frenzy

Innilien:

燃烧吧秋裤:

存档灵魂:

Almost Lover
无望的恋人


【歌词】

 

Your fingertips across my skin
The palm trees swaying in the wind
Images
你的指尖滑过我的肌肤
棕榈树风中摇曳
这一幕挥之不去。

You sang me Spanish lullabies
The sweetest sadness in your eyes
Clever trick
你为我吟唱那西班牙摇篮曲
你的双眼流露甜蜜忧伤
令人回味的恶作剧。

Well, I'd never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me
是的,我不愿看到你的哀伤
我以为你也同我一样。

Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be
再见,我无望的恋人 
再见,我无望的梦
我试着不再去想你
请你让我独自离去。

So long my luckless romance
My back is turned on you
Should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do
再见了我不幸的浪漫
我将转身离去
该知道你只能带给我无尽的心痛
无望的恋人总是如此擦肩而过。

We walked along a crowded street
You took my hand and danced with me
Images
我们穿行在人来人往的街道
你拉住我的手与你共舞一曲
这一幕挥之不去。

And when you left you kissed my lips
You told me you'd never ever forget these images
No
当你离开时,你亲吻着我的唇
说着你永不忘记这一幕
永不会。

Well, I'd never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me
是的,我永远不愿看见你不快乐的模样
我以为你也同我一样。

Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be
再见,我无望的恋人
再见,我无望的梦
我试着不再去想你
请你让我独自离去。

So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do
再见了我不幸的浪漫
我将转身离去
早该知道你只能带给我无尽的心痛
无望的恋人总是如此匆匆走过。

I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind
我再也无法回到昔日的海
我再也无法行驶在午夜的街
我再也无法在清晨醒来
若你从此在我心中消失。

So now you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine
Did I make it that easy
To walk right in and out of my life
虽然你已离去,我却还在纠缠
希望你一切安好
而我是否能从容面对
你走入我的生命,又匆匆离开。

Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be
再见,我无望的恋人
再见,我无望的梦
我试着不再去想你
请你让我独自离去。

So long my luckless romance
My back is turned on you
Should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do
再见了我不幸的浪漫
我将转身离去
早该知道你只能带给我无尽的心痛
无望的恋人总是如此匆匆走过。


评论

热度(43)

© melody-museum | Powered by LOFTER